(7/10) O boy.....

Imorse vaknade jag på HELT fel sida. Jag kunde inte ha varit mer förbannad på allt och alla. Så illa att jag skulle ha kunnat ringa upp alla som nånsin sårat mig och skrika åt dem så att deras öron brändes.... hihi..... Det var så här jag kände mig imorse:


Om jag såldes med en bruksanvisning skulle det stå: "Ur funktion utan 8 timmars sömn per natt". Och när jag är så här arg tänker jag bara på negativa saker, otoleranta personer och hemska företeelser. George W. Bush, Dick Cheney och Bill O'Reilly dök upp ett antal gånger.... Få saker gör mig så upprörd som människor med rent utsagt hemska värderingar. Men så försökte jag istället tänka positivt. På typ sånt här:





Löjligt positiva saker, men vad ska man göra när man är så otroligt förbannad? Så då tänkte jag - Viggo, då? Viggo gör alltid mig på bra humör. Den första bilden jag får i huvudet är så klart:  



Nej, det är inte en sån bild jag vill ha i huvudet nu.... Typiskt! Så då tänkte jag på den raka motsatsen - den här bilden:


Det var mer vad jag behöver just nu. 

Jag försökte spela lite mobilspel för att skingra tankarna. Tvättade håret. Läste lite bloggar. Så tiden gick och jag försökte tänka mer positivt och långsamt blev jag lite mindre förbannad. Nu är jag inte lika arg längre. Nu ska jag inte spruta eld på någon..... hihi.....

Idag ska jag ut och göra lite ärenden. Jag har inte varit ute på flera dagar för det har varit så spännande med allting..... vad ska man säga.... datamässigt, kanske. Hihi.... min hjärna har inga ord kvar! Jag är helt tom! Vi hörs senare. Puss!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0