(13/9) Äntligen

Idag, äntligen, tänkte jag att jag skulle ta mig tid att göra färdigt inlägget jag pratat om tidigare. Dock måste jag nu se Top Model kl. 7 och ta det lungt efter en dag full med inhandlingar och att bära tunga kassar.

Och ända sedan igår har jag haft lite ont i läppen, lite som en fläskläpp på nederdelen av överläppen. Det har stört mig och stuckits lite. Så självklart råkade jag slå till mig själv med en stol idag så sedan såg jag mig i spegeln och hade så klart fläskläpp i underläppen också..... självklart. Dessutom har jag också ett munsår i kanten av munnen.... Perfekt tajming liksom. Jag måste ha sett ut som ett monster! Det är ju så klart typiskt.

Så jag återkommer om några timmar med ett inlägg om mitt absoluta favoritintresse - film! Kram tills dess.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0