(21/9) Seg

Jag är ganska seg i dag och jag har inte fått särskilt mycket gjort. Jag har i och för sig lyckats köra en tvätt, så jag är inte helt värdelös idag..... Det är en sån där dag när jag
är fet i håret och inte orkar tvätta det - så det blir att man bara får vara inne.

Idag gjorde jag också sudoku för första gången på läääänge. Jag har saknat det.
Speciellt mastodontsudokun med 16x16 eller 25x25 rutor. Jag har aldrig klarat en 25:a men de är ändå så roliga!

Nedan är ett exempel (fast mina är antingen med siffror eller bokstäver).

 

 

Kolla det här sudokupizzan jag hittade på nätet!!! Wow! Och så noggrant de har gjort den! Kolla, alla ingredienser har rätt plats!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0