(23/9) Grey's Anatomy


Nu har kanal 5 börjat visa reklam för säsongspremiären av Grey's Anatomy. Jag tror den visas den 30:e. Imorgon visas de två första avsnitten av säsong 6 i USA och det borde gå ganska fort innan de har lagts upp på Watch Online. Jag vet inte om jag orkar vänta på den svenska sändningen.

Jag tyckte säsong 5 började ganska segt i jämförelse med hur serien var tidigare, men sen tyckte jag det tog sig lite längre in på säsongen. Och det var ju väldigt spännande i slutet på förra säsongen! Tyvärr har jag läst lite för mycket om vad som ska hända härnäst men jag ska inte avslöja något så jag förstör för någon.

PS. Ikväll går tydligen de två sista avsnitten av säsong 5 i repris.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0