(4/9) Ojojojojojoj

Här går det undan! Hela gårdagen och idag har jag och alla andra Viggo-fans fullt upp med att skriva till varann och dela med oss av bilder, artiklar, recensioner och klipp! Igår hade nämligen "The Road" världspremiär på filmfestivalen i Venedig! Så vi fick se Viggo och de andra från filmen på röda mattan och det är helt fantastiskt!

Här är först The Roads photocall



Senare - röda mattan innan filmen börjar:


Och dagen innan hade presskåren en egen visning, så igår hade redan MASSVIS med recensioner kommit ut. Jag läser recension efter recension och de flesta gillar (eller älskar) filmen men några ska vara tråkiga och säga att den inte fungerar. De som inte är särskilt förtjusta är förmodligen de som inte läst boken. Då förstår de inte hur grå och deprimerande historien SKA vara.

Men förmodligen är det mest fantastiska av gårdagen att det släpptes FEM KLIPP FRÅN FILMEN!!!!!!!!!!!!!!! Det är helt otroligt! Jag skakade typ en timme efter jag hade sett dem. Hur jag ska klara att se hela filmen i ett streck är en gåta för mig. Jag gråter VANLIGTVIS krokodiltårar till vilket drama som helst, vad ska det då bli av det här???

Jag får ha med mig med 10 paket näsdukar till bion... Speciellt som jag har aldrig gråtit till varken en film eller bok som jag grät till boken The Road. Jag grät så jag trodde jag skulle tappa andan.

Klippen finns inte på YouTube än, men jag ska försöka ladda upp dem ändå.

Yes, det funkar!!! Kolla in de här!!!!











Vad tycker du?

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0