(27/9) Konsekvens av True Blood........

I True Blood är huvudpersonen, Sookie, människa och hon är kär i en vampyr, Bill. Jag har kommit på mig själv att medan jag ser serien, att jag har i bakhuvudet: ”om det blir nödvändigt kan ju alltid Sookie också bli vampyr så hon blir odödlig”.

Nu har jag även insett att jag även har fått detta lite svagt i bakhuvudet i mitt eget liv..... som om jag skulle kunna bestämma mig för att bli vampyr om det blev nödvändigt. Så att man inte behöver bli orolig om saker och ting...... jag kan ju alltid bli odödlig. Men bara om det behövs alltså........

Som du förstår så är det här logiken spricker........ vampyrer finns inte! Jag måste påminna mig själv om det.......

Så här går det om man ser för 2 säsonger av True Blood på tre veckor..... men det stoppar inte mig! Jag vill ha mer! MER! MER! MER! MER! MER! MER!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0