(19/4) Friend Wheel på Facebook

Använder du Facebook? Förmodligen gör du det.... ALLA gör nästan det nu för tiden. Jag tycker det är ganska roligt!

Idag använde jag appen Friend Wheel, en jätterolig app där alla dina vänner kartläggs och man får se hur de känner varandra! Riktigt kul faktiskt! Och gulligt och färgglatt.... hihihi.... Så här ser det ut:



De av mina vänner som har en massa fler streck emellan sig är mina ateist-vänner. Snacka om att de har nätverkat ihop sig!

Du borde också generera ditt eget Friend Wheel! Det är skoj!

Man kan också tydligen göra ett liknande wheel för sina Twitter-kompisar, här finns den adressen. Det måste jag också prova!

Du får gärna adda mig på Facebook eller Twitter. I så fall finns adresserna här: FACEBOOK. TWITTER

Oj! Nu märkte jag något helt nytt på FB! Precis nyss, måste ha varit under den senaste timmen bara, så ändrade de att man inte längre klickar på "Bli ett fan" av en sida, utan istället heter knappen nu bara "Gilla"! Man GILLAR alltså en hel sida, så som man förut var fan av den. Oj, det kan väl kanske bli krångligt.... det finns ju små vanliga "gilla-knappar" efter varje händelse i folks loggar. Vad tro du? Blir det krångligt? Kram!



UPDATE:
Nu ser jag att det står att man är FAN av en sida igen. Gud vad konstigt....

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Daniel

Häftigt med kontaktnät som spindelnät! :)

Skrivet 2010-04-19 @ 23:17:32
Blogg- eller sajtadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lindah Marie

Å va ballt, det måste jag ha missat på FB! Hur kommer man dit? Till nätverket alltså.

Skrivet 2010-04-22 @ 06:49:41
Blogg- eller sajtadress: http://lindahmarie.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0