(18/8) Heta vampyrer....!

Snacka om att septembers framsida av Rolling Stone är riktigt het! Alexander Skarsgård, Anna Paquin och Stephen Moyer från True Blood pryder omslaget täckta av blod. Kan det bli bättre???



Jag har varit totalt besatt av True Blood hela sommaren och ser på gamla avsnitt av serien varje dag och klarar knappt av att vänta till varje söndag då det kommer nya avsnitt. Jag tänker på True Blood nästan hela tiden, ser inget annat på tv eller dvd och drömmer till och med om serien på nätterna.

True Blood är absolut den bästa serien jag nånsin sett. Det förstod jag efter säsong 3:s första avsnitt. Faktum är att serien är många gånger bättre än nånting annat som gått på tv förut.

Och ändå har jag aldrig varit intresserad av några vampyrserier eller -filmer förut. Men det är seriens geniala skapare, Alan Ball, som skapar magin. Han skrev tidigare det Oscarsbelönade manuset till min favoritfilm American Beauty och skapade den underbara serien Six Feet Under. Jag tror inte Alan Ball KAN misslyckas.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

It's haaawt! Haha.

Skrivet 2010-08-19 @ 12:54:19
Blogg- eller sajtadress: http://gaymasen.se
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

Skrivet 2010-08-22 @ 10:54:22
Blogg- eller sajtadress: http://elintoreborg.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0