(12/2) Träningsvärk....

I förrgår var jag ute och handlade och sen bar jag upp fem kassar till lägenheten och jag har nog aldrig burit så tungt i kassar förut. Det var helt sjukt. Jag trodde att jag skulle svimma ett tag.... hahaha.... Och jag har fortfarande träningsvärk i armarna, ryggen och till och med benen.

Men det konstiga är att jag älskar att ha "träningsvärk" (fast jag inte ens tränade.... hahaha....) så det är bara kul tycker jag. Jag måste vara galen... Senast, när jag tog vaccinet mot svininfluensan var jag öm i armen där jag hade blivit stucken och jag ville aldrig att den ömmande känslan skulle sluta. Varje gång jag jag nuddade såret eller lyfte armen blev jag nog lite gladare.

Hahahaha..... Vad är det för fel på mig......???


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Får hoppas att du inte bor allt för högt upp i huset då :)

Skrivet 2010-02-12 @ 19:16:29
Blogg- eller sajtadress: http://principessan.se
Postat av: Anonym

rolig blogg du har hörru :) kila gärna in på min, följ den gärna med bloglovin också! kommentera bara ett inlägg om att du följer mig så lovar jag att följa dig också! :) hare bäst, kram

Skrivet 2010-02-12 @ 20:22:00
Blogg- eller sajtadress: http://polsssson.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0