(13/2) Melodifestival-mys!

Nu är det dags! Melodifestival! YEY. Jag har varit ute och införskaffat gott nu till tv-festen!

Finns det något bättre än att ta ett stort bett i ett hårt Red Delicious-äpple??? Jag åt för ett tag sen en underbar middag med min en av mina favorit-frysmatsrätter! Den är helt otroligt god och passar så gott till Seinfeld! Hahaha.... Med lättmjölk vid sidan av kollapsar jag nästan av MUMS!


Och nu till tv-myset är det obligatoriskt med GODIS och Icas sour cream and onion-chips (Sveriges godaste chips, helt klart!!!). Jag gillar att dippa i OLWs vitlöksdipp. Man bara blandar den med en valfri naturell fil istället för gräddfil - det är lika gott, jag lovar! Gräddfil är väl mycket fetare? Helt onödigt - filen blir jättegod! Sen är det superviktigt att dippen måste stå i minst 20 minuter i kylen, den måste blanda sig ganska väl. Sen är den underbart god till chipsen!


Hahahaha.... vad roligt hur Christine Meltzer och Måns Zelmerlöw parodierar de gamla programledarna!!! Hihihihi.... Meltzer är ju som bekant en mästare på roliga imitationer. Hon var riktigt bra som Petra Mede!

Nej, nu måste jag till tv-soffan och mysa där istället. Njut av programmet du med! Kram!

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Merrycris

Skulle uppskatta om du kollade mina bilder och säg vad du tycker. det är det ända sättet för mig att bli bättre.

MVH

merry



http://merrycris.blogg.se

Skrivet 2010-02-14 @ 02:04:36
Blogg- eller sajtadress: http://merrycris.blogg.se/
Postat av: bella

Hej! Har frågestund - kom och ställ en fråga.

Alla som ställer frågot blir länkade!! ^^

Skrivet 2010-02-14 @ 10:13:15
Blogg- eller sajtadress: http://bellida.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0