(3/2) Mer positivt!

Just det, jag skulle ju ta upp något roligare också. Jag hann inte skriva det igår. Jag måste väga upp för att jag blev besviken igår, beträffande The Road. Eller tja, i alla fall tycker jag själv att det är positivt. Jag blev glad men det kanske glädjer dig också. Vem vet.

Jo, igår fick hade min blogg besöksrekord. Yey *viskar*.... 194 unika besökare är bäst hittills. Och dagen innan hade jag också besöksrekord med 139 besökare, så jag blev jätteglad för det i förrgår också. Det behövdes eftersom The Road inte fick någon Oscar-nominering..... buuuäääää.... men men. 

Positiva besked kräver en happy dance!

Haha.... gud vad söta!!! Jag dör!

Kul var också att Kenza kom hit och kommenterade hur glad hon blev över sin pepparkaka. Yey! Hmmmm..... ingen annan av andra jag har gett en pepparkaka till har sagt ett ljud om det.... hmm..... Det säger väl en del. Jag gillar Kenza, hon är liksom... äkta. Hon är trevlig och har humor och bjuder på sig själv och att hon är blyg.

Jag skriver mer om en stund! Ta hand om dig!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad händer hos dig idag?

Skrivet 2010-02-03 @ 13:06:37
Blogg- eller sajtadress: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tävla på min blogg och vinn smyckes-kit från Tiffany & Co.

Tiffany & Co. är troligen det mest kända märket för smycken och de turkosa askarna är en symbol för status och lyx över hela världen. Tiffany’s är också en frekvent nämnare i många filmer och sånger. Den mest berömda av dessa är naturligtvis ”Breakfast at Tiffany’s” med Audrey Hepburn.



Så ta chansen och vinn ett smyckes-kit från Tiffany!

Skrivet 2010-02-03 @ 13:30:31
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt med Taylor Swift (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/he-says-baby-is-something-wrong.html#comment

Skrivet 2010-02-03 @ 14:54:03
Postat av: Maria

Neej vilken söt bild! ^^

Skrivet 2010-02-15 @ 09:38:05
Blogg- eller sajtadress: http://ia-87.blogspot.com

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0