(11/1) RRRRRRated




Jo, jag har lyssnat alldeles för mycket på Rihannas nya album, Rated R.
Men det ändrar inte det faktum att det är en väldigt bra skiva.

Bästa låtar:

Te Amo,
Cold Case Love,
Russian Roulette,
Fire Bomb,
Last Song

De är EXTRA bra, men alla är jättebra. Om ett tag kan jag börja lyssna på skivan igen och då ska jag njuta ännu mer än jag gjorde innan jag hörde på låtarna för mycket den här gången. Jag måste lära mig att variera skivorna jag lyssnar på mer. Inte lyssna sönder. INTE LYSSNA SÖNDER!!! Så det så. Kram från mig!



Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Simona

s:V Ja ooohja, i Half light var han gudomligt snygg! :)

Skrivet 2010-01-11 @ 17:58:18
Blogg- eller sajtadress: http://fattybom.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0