(15/1) Skänk till Haiti




Jag hoppas du också har skänkt åtminstone en liten gåva till offren av jordbävningen i Haiti.

Läkare utan gränser är en av organisationerna man kan stödja via SMS. Det är också redan många falska nummer som har utgivit sig för att vara hjälporganisationer - så var försiktig vem du donerar till. Med andra ord - leta hellre upp kända organisationer på internet än att lyssna på reklam från olika håll. Sök själv upp informationen.

Aftonbladet har skrivit en bra lista på stora organisationer som man absolut kan lita på - se listan genom att scrolla neråt på den här artikeln.

Så donera vad du kan. I alla fall en liten slant har nästan alla råd med.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Filippez

Jag ska skänka 10tusen bara för att jag ska kunna skryta om hur mycke jag skänkte (y

Skrivet 2010-01-15 @ 19:48:09
Blogg- eller sajtadress: http://HTTP://FILIPPEZ.BLOGG.SE/
Postat av: Anonym

Naajs blogg du har!

Skrivet 2010-01-15 @ 22:10:23
Blogg- eller sajtadress: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Joakim

Tack för att jag får läsa hehe!

Skrivet 2010-01-15 @ 23:20:12
Blogg- eller sajtadress: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att du tog upp det :) själv sms:ade jag en slant men annars kan man också hjälpa genom facebook



har du kanske någon fråga angående relationer? allt från kärlek, otrohet, avundsjuka till sex, besvikelse och vad som helst? jag har en ny kategori som heter just relationer där jag svarar på alla era frågor angående detta :) ställ jättegärna en fråga! Anonym om du vill, jag pekar inte ut någon.



Ha en trevlig fortsatt lördag!

Skrivet 2010-01-16 @ 19:07:43
Postat av: Anonym

bra att du tog upp det :) själv sms:ade jag en slant men annars kan man också hjälpa genom facebook



har du kanske någon fråga angående relationer? allt från kärlek, otrohet, avundsjuka till sex, besvikelse och vad som helst? jag har en ny kategori som heter just relationer där jag svarar på alla era frågor angående detta :) ställ jättegärna en fråga! Anonym om du vill, jag pekar inte ut någon.



Ha en trevlig fortsatt lördag!

Skrivet 2010-01-16 @ 19:07:44
Postat av: shamz

bra att du tog upp det :) själv sms:ade jag en slant igår jag tycker alla borde göra det.



har du kanske någon fråga angående relationer? allt från kärlek, otrohet, avundsjuka till sex, besvikelse och vad som helst? jag har en ny kategori som heter just relationer där jag svarar på alla era frågor angående detta :) ställ jättegärna en fråga! Anonym om du vill, jag pekar inte ut någon.



Ha en trevlig fortsatt lördag!

Skrivet 2010-01-16 @ 19:08:14
Blogg- eller sajtadress: http://shamz.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0