(20/1) Dan före dan före dopparedan!!!



Idag börjar sakta men säkert Dagen D närma sig! Jag kan inte fatta ATT DET ÄR BARA TVÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DAAAAAAGAAAAAAAAAR KVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!! Om du inte vet vad jag pratar om så är det på fredag premiär av The Road!

Filmen jag tjatat om i bloggen i 6 månader och tjatat med till alla "riktiga människor" sedan hösten 2008! Jag kan inte riktigt fatta att det är dags!!!

Men jag hör ju så klart inget om filmen i media! Så det är svårt att ta det på allvar. Men det skulle ju inte stå 22 januari på alla sajter två dagar innan premiären om det inte var 22 januari som gällde.

Ett plus är att Orvar Säfström har bloggat om filmen här. Jag hoppas också att filmen kommer recenseras i morgon-tv på fredag.

Och nån som ser någon tv-reklam för filmen (då med det mycket fånigare namnet "Vägen") får gärna hojta till! Eller om du ser någon reklam i tidningar eller reklampelare eller liknande.

Jag känner mig nämligen som den enda svensk som längtar efter filmen. Inga av mina Viggo-forum-kompisar (hahaha..... vilket ord...) är ju svenskar. Så jag känner mig ganska lonely i den här frågan. Men men. Står det att filmen kommer på fredag så ska den ju också komma på fredag! Så det så!

Jag ska se The Road!
Jag ska se The Road!
Jag ska se The Road!
Jag kan fortfarande inte fatta det!

På tal om filmen, när jag sökte på bilder från google häromdagen hände något roligt! Hahaha... jag scrollade ner på en sida med en massa info om filmen. Då får jag syn på min egen video (med stillbilder från filmen tillsammans med den vackraste låten från soundtracket, "The Beach", se tidigare inlägg i kategorin "Allt Viggo-relaterat")! Det var ganska häftigt att surfa in på min video av en ren slump!

Gud vad jag längtar att se filmen! Jag hoppas bara jag slipper åka till Stockholm för att få se den.

Kram!




Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: TACK SÅ MYCKET :D vad glad jag blir! kraamaar

Skrivet 2010-01-20 @ 18:37:19
Blogg- eller sajtadress: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: frida

sjukt fin blogg!:D händer idag då?:)

Skrivet 2010-01-21 @ 18:31:31
Blogg- eller sajtadress: http://fridaofswedeen.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0