(25/1) Stackars Coco....


Är det någon som har fattat det här med "striden" mellan Jay Leno och Conan O'Brien? Som jag förstod det så lyckades Conan bra med sitt program och Jay Leno misslyckades? Har jag fel? Eller?

Och sen väljer NBC att sparka Conan, den bästa av de båda, och ta tillbaka Leno till sitt gamla program. Så man blir belönad för att ha misslyckats???? Och Leno trodde jag ändå skulle vara schysst och inte bara sno tillbaka ett program han hade planerat att sluta ifrån i så många år. Hur kan han komma tillbaka??? Han tycker ju om Conan och de var ju ändå vänner. Hur gör man så mot någon???

Jag kommer nog ha svårt att se Jay Lenos nya program efter att han har gjort så här.

Jag har alltid gillat Conan O'Brien. Han är helt fantastisk och kan göra vad som helst roligt. Något han kan (men definitvit inte Leno) är att ta med sig en kameraman till valfri plats och utan manus och allting och få ett otroligt roligt inslag till showen. Han kan verkligen få vad som helst till komik.

Här är lite av striden:




Fler artiklar för den som är intresserad: Här, här, här, härhär, här, och här.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det ju då produktionsbolaget och inte Leno som ligger bakom det hela...

Skrivet 2010-01-28 @ 20:49:21
Postat av: LucyMoran

Sv: Tack för din kommentar.



Jo, självklart. Men jag tycker han borde ha tackat nej till att ta Conans plats efter bara 7 månader. Leno planerade ju i kanske 5 år att Conan skulle ta över - för att han själv ville sluta. Nu har han plötsligt INGA problem att ta över efter Conan - eller att fortsätta med jobbet han hade tröttnat på. Jag tycker Leno också har gjort fel.

Skrivet 2010-01-28 @ 20:53:00
Blogg- eller sajtadress: http://lucymoran.blogg.se/
Postat av: Mia

Tycker mycket om det du skrev! Trevligt att se en del fina grejer och inte endast det generella sakerna som man kan se om typ alltid. ;)

Skrivet 2010-11-29 @ 12:29:51
Blogg- eller sajtadress: http://jade.se/paketresor/phuket

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0