(16/3) Örebro....!?



Idag var jag och min kompis Kim i Örebro! Hahaha.... nej, jag luras bara. Vi var inte i Örebro, utan i Uppsala! Hahaaa.... jag lyckades aldrig riktigt lära mig vilken av städerna vi egentligen var i. Jag tror jag alltid blandar ihop Örebro och Uppsala för att båda städerna har jättefina äventyrsbad som jag och min familj åkte till när jag var liten. 

Jag och Kim hade i alla fall en jätterolig dag! Men fan vad slut jag blev efteråt! Nu har jag sovit på soffan 3-4 timmar och det behövdes verkligen! Innan det var det fullkomligt omöjligt att sitta ner och samtidigt lyckas ha ögonen öppna.  

Jag kommer med en massa bilder från Uppsala imorgon, ifall du är intresserad. Kram!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0