(7/3) Oscar på ingång

Åh nu tycker jag det ska bli riktigt kul, faktiskt! Med Oscarsgalan! Jag har tippat mina vinnare och jag kommer sitta på helspänn för att se hur många rätt jag fick!

Allt går enligt planerna med.... uppesittar-internet-aktiviteterna! Jag har hittat lite coola widgets och sånt.
Och jag har hittat två olika svenska sajter som ska ha chattar. Jag länkar dem i ett senare inlägg.

Här har vi en live-mediespelare som visar intressanta Oscar-relaterade klipp fram till galan. Det är väldigt kul att ha den på i bakgrunden och lyssna medan man surfar.

Förhoppningsvis visar spelaren själva galan senare inatt också!

Watch live streaming video from academyawards at livestream.com

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0