(8/3) Så var det över!



Oscarsgalan är över för i år! Den var ganska bra också. Jag fick 17/24 rätt och vi får se om det räcker till något pris. Jag har varit med i fyra olika tävlingar! Hahaha.....

Hurt Locker blev bästa film, Avatar tror jag bara fick en enda Oscar, kanske två. Men filmen är ju kanske inte riktigt Oscarsmaterial, lite för modern och action-aktig. Men ingen lär ju tveka om att den var superbra. Allt som är bra är ju dock inte tillräckligt "Oscaraktigt".

Gonatt nu! Kram!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Jag orkade inte kolla på det. Men har kikat in outfitsen och vinnarna idag. Kul!

Skrivet 2010-03-08 @ 14:59:02
Blogg- eller sajtadress: http://www.modeinspiration.com
Postat av: H a i d i s -

Hejhopp! Hoppas du haft en bra dag! :'D

Skrivet 2010-03-08 @ 15:54:44
Blogg- eller sajtadress: http://haidis.se

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0