(18/5) Chris Kleins Mamma Mia-audition

Har du hört talas om den här videon som har börjat cirkulera på nätet? Chris Klein, känd från bl.a. American Pie-filmerna gjorde en audition för att vara med i Mamma Mia som kom för två år sedan. Här är bilder från hans tidigare filmer ifall du har glömt vem han är:

 

 

Nu har Mamma Mias filmbolag släppt hans auditionvideo och den är........ hm..... sjukt underhållande. Det är väl det bästa man kan säga om den..... Kolla in den här videon! SNÄLLA!




Stackarn.... han måste ha trott att Mamma Mia skulle vara mer av en komedi än den faktiskt var. Och han varnade ju själv innan så casting-.... personerna inte skulle bli besvikna så han hade väl själv sina aningar att han inte..... skulle göra ALLTFÖR stor succé.... Hehe... Vad ska de tänka när de ska sitta där och bedömma? De måste ha så otroligt svårt att hålla sig för skratt!

Bäst tycker jag att hans ögon är! Jag kan knappt titta på videon för hans ögon är så läskiga!!! Nej, jag ångrar mig! ALLRA bäst är hur han börjar sjunga opera i refrängerna! Hahahahaha..... jag tror jag dör.....

Vad tycker du om videon och Chris Kleins sångprestation?

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: astrid

hej vill du bli veckans blogg och vinna länkningar hela veckan ?

Kommentera med ditt namn + din blogg så väljer jag ut en person i slutet av veckan.

lycka till!

Skrivet 2010-05-19 @ 11:31:54
Blogg- eller sajtadress: http://thiinkastriid.blogg.se/2010/may/veckans-blogg.html
Postat av: Anita

Heihei! du har en strålende blogg! Og designet ditt er utrolig, har du laget det selv? det hadde vert supert om du kunne lage et så kult design til meg også, bare hvis du vil da selvfølgelig. Jeg er ei jente på 14 år, og har en blogg som heter Anitakallmyr.blogg.no hadde vert kjempe koselig og høre tilbake svar fra deg uansett om du kan lage design eller ikke :-) Masse koser, Anita..

Skrivet 2010-05-19 @ 13:34:36
Blogg- eller sajtadress: http://anitakallmyr.blogg.no
Postat av: Jilina

Hahaha vilken härlig video :) Han sjöng inte bra, men inte dåligt heller.

Skrivet 2010-05-20 @ 13:59:18
Blogg- eller sajtadress: http://www.jilina.se

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0