(2/5) Klänning

Visst är det här en fin klänning? Jag tyckte om den.
Den finns hos Haléns i alla fall, ifall det är nån som är nyfiken på den.



Jag sitter här och halvsover i min skrivbordsstol. Jag måste ta lite müsli och se på Big Bang Theory och sen lägga mig i soffan med min gosielefant Flora och sova en stund.

Imorgon ska jag hinna deklarera också. Glöm inte bort det!

Och just det, i förrgår bloggade jag om "påvesången" i ett inlägg och nu har jag bytt ut den videon mot en engelsktextad video. Det är faktiskt ett ännu bättre syfte med videon när man ser texten också.

Och jag måste ge en talong till ordföranden i min bostadsrättsförening för vi ska få portkod till ytterdörren. Det tycker jag är jättebra. Och de ska koppla den till våra telefoner. Det låter ju riktigt spännande!

Är det nån som har den sortens portkod?
Och hur "bekräftar" man att man vill öppna dörren då? Gör man det också i telefonen? Nån som vet? I så fall verkar det ju vara ett ganska smidigt sätt att skaffa portkod, om man nu slipper dra sladdar och bygga dosor i varje persons lägenhet och sånt.

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Erica

Skitsnygg header :)

Skrivet 2010-05-03 @ 10:22:38
Blogg- eller sajtadress: http://sjuuktball.blogg.se/
Postat av: Kimmen!

Nu ska kimmen berätta hur det går till! =) Din telefonblir kopplad till dörren. Jag trycker på ditt namn där nere och porttelefonen slår ditt nummer. Du får ett samtal, svarar. Vill du släppa in mig så trycker du på 5an. om inte så slänger du på luren. Simpelt! =) pusso!

Skrivet 2010-05-03 @ 10:23:54
Postat av: Emma

Sv: Haha, ojaa ;)



Vilke söt klänning!

Skrivet 2010-05-04 @ 21:17:00
Blogg- eller sajtadress: http://nyymaan.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0