(4/5) Lista

Jag hittade den här listan hos Cosmopolitan.se. Kopiera den gärna och fyll i på din blogg också!



Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag lyckades städa lite grann.


Vad gjorde du kl 08 imorse: Nannade kudde... hihi....


Vad gjorde du för 15 min sedan: Facebookade


Det sista du sa högt: Det var nog "hejdå, hälsa katterna" till mamma i telefon


Det senaste någon sa till dig: Mamma sa "hejdå, hälsa Flora", min gosielefant!


Vad har du druckit idag: Fanta Exotic som är så gott!


Vad var det senaste du åt: färdigrätt med pasta och köttfärsås, sååååå gott!


Vad var det senaste du köpte: oj då.... kommer inte ihåg.... mjölk, för två dagar sedan


Vad är det för färg på din ytterdörr: vit med lite rosa schabloner nertill, de har alla lägenheters dörrar


Vad är det för väder hos dig nu: nu är det mörkt ute, men det var en fin solig dag!


Godaste glassmaken: vanilj med krossad choklad! mmmmm...... gärna sån där "gammeldags" vaniljglass. Om man köper en strutglass så älskar jag Cornetto Classico!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jo.... jag tror nog jag gör det. jag antar att det är möjligt


Sover du tungt: jag tror det. jag får för lite sömn så jag sover som en stock när jag väl får chansen


Drömmer du mardrömmar: inte ofta. knappt alls


Trivs du med ditt jobb: har inget


Favoritklädsel: jeans och t-shirt bara. mjukt och mysigt


Favoritlåt just nu: oj...! vad svårt.... jag lyssnar mest på oldies just nu så det är väldigt svårt


Vad ser du om du tittar till höger: mitt fönster, hurtsar och min lilla tv


Vad gör dig glad just nu: snälla facebook-människor, Big Bang Theory, CHOKLAD!


Vad ska du göra härnäst: mysa och äta kvällsmat framför datorn


Höger eller vänsterhänt: höger. jo, jag är tråkig


Humör just nu: glad!


Favoritgodis: winegum, bilar, och jag älskar såna där rosa svampar!


Kläder just nu: jeans och t-shirt som vanligt...


Sommarplaner:? inget särskilt. BADA BADA BADA!


Hur många kuddar sover du med: jag har 3 i sängen men sover med 2


Spelar du något instrument: nej, jag har provat att spela keyboard och fiol men jag blev aldrig nåt vidare på att spela dem


Morgon eller nattmänniska: tja.... jag älskar att gå upp tidigt faktiskt, när man är utsövd. men sånt som att sitta och koda i bloggen är nästan omöjligt att göra annat än på natten


Vad är viktigast för dig: ja...... det är nog att människor har bra värderingar. Jag önskar ingen förstörde för någon annan, på något vis.


Är du kittlig: ja, lite ^_^


Snarkar du: nej


Stjärntecken: lejon. tiger som kinesiskt stjärntecken


Längtar du mest efter just nu: på kort sikt så är det nog mest att sommaren ska komma.

 


Bye Bye! Gonatt!



Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Michelle

Så Goy listen! :) Tror jeg må "låne" den litt av deg ! Håprer du får en fin dag!!

Skrivet 2010-05-05 @ 11:16:08
Blogg- eller sajtadress: http://propellen.blogg.no
Postat av: miranda

hej, jag har precis börjat blogga pch undrar om du kan ge mej lite tips (a)?

för jag vill ha en lika fin blogg som du, och jag menar't!



xoxo♥

Skrivet 2010-05-05 @ 13:04:53
Blogg- eller sajtadress: http://kysssar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

varsegod:)

sööt katt<3

Skrivet 2010-05-05 @ 21:36:08
Blogg- eller sajtadress: http://jelovi.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0