(9/5) Smärta och chokladdoppade jordnötter

Jag har skitont i halsen idag och jag vill bara dö. Jag vaknade med taggtråd i halsen, det var riktigt illa. Jag tog mig ändå till affären för man måste ju ändå handla nån gång. Köpte bland annat såna här....



.....som jag sitter och äter på just nu. Och ICAa vaniljglass. Den blir nog mums! Det är faktiskt riktigt jobbigt att behöva äta ofta för att bara tugga och slippa halsontet. Åh vad arg jag blir när det hela tiden gör så ont!!!!!!!!! Rädda mig någon!

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0