(28/2) Oscarsgalan


Såg du Oscarsgalan natten till idag? Jag orkade faktiskt inte se hela galan för jag så himla trött. Men jag ska kika mer i efterhand.

Var det nån mer än jag som störde mig på Filip och Fredrik som satt och störde med så dryga och onödiga kommentarer hela galan? De som brukar ha hand om den svenska utsändningen brukar inte alls prata så mycket, och dessutom mitt i någons tal eller när nomineringarna läses upp. Det var bra att jag somnade för då slapp jag den svenska utsändningen med allt deras tjat och alla klagomål.

Annars tyckte jag galan var bra, det jag såg i alla fall. Som alltid så brukar jag också tippa vilka vinnare det ska bli och det är alltid lika kul! Jag fick 19 av 24 rätt och jag känner mig nöjd med det. Jag var med i flera tävlingar och jag får se om jag kanske kommer att få någon bra placering. =D Förra året vann jag bl.a. den här Audrey Hepburn-boxen och jag blev överlycklig!

Vad tyckte du om årets gala? =)

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Victoria

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

Skrivet 2011-05-08 @ 13:25:08
Blogg- eller sajtadress: http://smsalåna.nu

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0